Torsdag

Här kommer lite uppdatering, blir bara mindre och mindre aktiv med bloggen tror jag. Känns som om jag inte har tid för något längre, när jag egentligen borde ha all tid i världen. Och jag har kommit in i en rätt så jobbig period nu, eftersom jag får sova ut dag in och dag ut så är jag supertrött. Antagligen för att jag gör alldeles för lite på dagarna och min kropp har börjat "förslappa" sig lite som mamma säger. Behöver egentligen gå ut och köra rejäla konditionspass varje dag så jag blir sliten, och sen piggare.

Har även lite för högt blodtryck igen, eller ja, mitt övertryck är högt normalt eller vad man ska säga. Behöver inte gå på några blodtryckskontroller mer i alla fall. Vet bara att jag måste ändra vissa saker i mitt liv nu, och det hoppas jag går bra.

Pluggandet går segt, men antar att det också kommer bli bättre snart. Ska snart ut och gå i spåret med mamma, det ska bli mycket skönt. Också ska jag göra i ordning en kesoröra som jag ska äta senare med avokado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback