Tisdag

God morgon, god middag eller vad man nu säger.
Känns dock som morgon eftersom jag är trött och sliten trots en massa, massa sömn i natt. Vad är fel tro?

Igår tillbringade jag större delen av dagen tillsammans med Lina, min vän sedan förskolan. Är alltid roligt att träffa någon som man vet om att man alltid har roligt med. Blev en trevlig dag på stan med shopping och lunch. Köpte min efterlängtade höst-/vinterjacka, den kommer nog funka under de milda vinterdagarna i alla fall. Sedan blev det några t-shirtar som alltid är bra att ha.

Nu har jag precis sett på film och väntar på att Johan ska komma hem från skolan. Vad vi ska göra idag vet jag inte, har lust att sova här i natt med så får se ifall jag kanske gör det. Men ska duscha och göra mig i ordning nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback