Tisdag

Denna vecka har börjat riktigt bra. Igår vid tre-tiden ringde min arbetsledare från mitt sommarvikariat och undrade ifall jag kunde hoppa in som vikarie i två veckor. Och jag tackade självklart ja och börjar jobba på måndag i två veckor framåt, blir bara hårt med de tidiga morgnarna, speciellt när det är mörkt.
I morgon skall jag iväg och stämma av lite med den jag ska vikariera för, och sedan blir det plugg resten av dagen. Ska jobba undan så mycket som möjligt så att jag kan umgås mer med Johan sen när det närmar sig helgen. Sen kommer vi inte ses på typ en vecka, det kommer bli jobbigt.

Men är dags för att runda av dagen nu, ska lägga mig i sängen och läsa i Män som hatar kvinnor. Måste verkligen ta tag i den nu eftersom mamma köpte filmen idag. Jag tänker minsann inte se filmen utan att ha läst boken, drygt att den är så tjock bara. Nog om det, behöver trots allt ladda batterierna för en skapligt hård dag i morgon, i alla fall för huvudet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback