Onsdag

Hallå!
Här har det gått några dagar sedan jag uppdaterade. Hade en mysig helg, mamma mia med mamma i fredags. På lördag blev jag överraskad av Johan, massa god mat och lite vin blev det. Han är helt underbar. I måndags var jag på handledning och sedan fick jag stanna hemma eftersom jag skulle på möte hos arbetsförmedlingen igår, men det blev inställd så ska dit på fredag istället. Åkte hem till Johan igår på kvällen så sitter hemma hos honom nu.

Har jordens träningsvärk idag för jag var ute o sprang igår, fan vad otränad jag är egentligen. Ska i alla fall ut och springa imorgon med, då ska Johan med som tur är, blir nog roligare då.

Men nu ska jag duscha o göra hårinpackning. Sedan blir det matte c och naturkunskap b tills Johan kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback