Måndag

Har ganska nyligen kommit hem från min handledning borta på lärcentrat, gick bra måste jag säga. Fick en genomgång av miniräknaren, håll seriöst på att strypa den förra veckan eftersom den inte ville samarbeta med mig alls. Men nu funkar det och alla uppgifter gick genast mycket lättare, matte är så jävla roligt när man fattar hur man ska göra.
Snart ska jag ta tag i naturkunskapen, fixa redovisningsuppgift samt göra min labb, har kvar det från förra veckan eftersom jag inte hann med det då. Efter det är det bara att börja med veckans kapitel, kommer in på biologi snart, kan ju säga att det är mer min grej än kemi iaf, usch usch!

Vid halv fem åker jag iväg till Johan, får se ifall båda ska på hockey eller ifall han bara går eller om båda två stannar hemma o ser på tvn. Jag är så himla nöjd att hockeyn börjar igen, tycker verkligen att det är skoj :) I morgon ska vi ha pluggdag, vi är duktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback