Tisdag

Dagarna flyger iväg men idag har jag i alla fall fått hyffast mycket gjort. Cyklade ner och klippte mig, känns riktigt gött nu. Johan kom och mötte mig och vi gick in tills hans föräldrar för att prata lite och hämta lite saker. Sedan gick vi och handlade och nu har han gått iväg till Oden. Jag själv ska plocka ur linserna, ställa mig i duschen och till sist tvätta bort allt smink. Måste verkligen skölja ur håret innan jag går och lägger mig eftersom frisören har haft i vax och jag vill varken få det på kudden eller vakna med onödigt fett hår imorn.

Imorgon ska jag och Johan sticka ner på stan och lägga undan skor hos Sofia. Samt luncha lite och köpa andra saker som behövs. Sen på kvällen ska jag åka hem eftersom min bror fyller år på torsdag, så måste fira honom då såklart. Hela 18 år blir han, känns konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback