Tisdag

Hej!
Idag har jag fått en del gjort och det känns skönt eftersom klockan inte ens är 15:00. Har varit ute och gått drygt 3 km, tror jag ska gå lite till senare idag. Sedan har jag pluggat ett tag och gjort två redovisningsuppgifter samt börjat med några diagnoser. Nu har jag bara en undersökning, en redovisningsuppgift och ett par diagnoser kvar innan jag är klar med allt som skall göras innan slutprovet. Känns rätt gött att det snart är klart.

Annars sitter jag instängd på mitt rum nu, de är här för att fixa vår fondtapet i vardagsrummet och de har haft på något på väggen som luktar jättestarkt! Satt ute i köket förut men fick stänga in mig här eftersom jag började få ont i huvudet. Så skall kolla på true blood och lite sånt nu för att fördriva tiden på roligaste sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback