Sjuk?

Idag har det hänt en hel del och varit ganska så fullt upp. Förutom bullbaket åkte jag och hämtade en dator hos min bror, äntligen har jag en egen igen. På grund av det fick jag möblera om hela mitt rum, med god hjälp av Johan. Blev inte så jäkla dumt ändå, tvn sitter mycket bättre nu i alla fall. Förutom ny dator fick jag officepaketet och photoshop, jag är glader. Har fixat spotify också, gööörbra.

Annars borde jag överlägga att gå och lägga mig nu, skall ju upp och jobba halv sex imorgon. Sista veckan nu och det känns lite skönt, är verkligen slitsamt att gå upp så tidigt. Har sovit som en stock nu under helgen, så himla skönt dock. Men nu känner jag mig konstig i kroppen, känns som om jag är påväg att bli sjuk. Det är inte aktuellt nu för jag behöver verkligen pengarna! :o Jag håller tummarna för att jag förblir frisk och sjuk till helgen i så fall.

Funderar även på att beställa en ny mobiltelefon imorgon, blir nog så faktiskt! Mycket gött :) Min broder har plockat ut en del telefoner som jag valt mellan och det är en samsung jag bestämt mig för. Den blir billigare att köpa hos pappa också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback