Pluggar naturkunskap

Jag är så himla nöjd med mig själv nu, känner mig otroligt pepp. Jag har precis gjort klart två inlämningsuppgifter i naturkunskapen. Den ena började jag på igår och finslipade idag, nu har jag bara två stycken kvar plus att jag ska kommentera någon annas diettext. Hade som mål att fixa klart allt innan imorgon när jag åker till Karlstad. Tror faktiskt att jag lyckas och kommer med andra ord kunna njuta rejält i helgen när jag vet att jag gjort allt jag behövt. Det enda som åker åt sidan är matten, men jag känner ingen stress för den i alla fall. Det är liksom ingen tidspress där och jag får göra den i min takt, hur skönt som helst.

Fattar inte varför jag alltid gör allt i sista stund, för jag vet att efter jag är klar mår jag så himla bra. Men ändå skjuter man upp det gång på gång, jag lär mig aldrig :)

Nu skall jag fortsätta att skriva, denna gång om genteknik, är en diskussionsuppgift också. Det gillas kan jag säga. Bara o köra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback