Måndag

Nu börjar dagen lugna ner sig en aning. Har känt mig stressad hela dagen, kanske för att jag vet om att jag måste börja plugga väldigt mycket nu. Jag vill nämligen försöka få mitt slutprov i naturkunskapen gjort nästa vecka, fast funkar inte det så gör det ju inte.

I alla fall så har vi haft kalas för min lillebror idag, som egentligen fyllde år för drygt en och en halv vecka sedan. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla lite på tv, inga fel direkt. Har även börjat med järntabletter idag, så jag hoppas verkligen att jag kan bli piggare nu. Det börjar verkligen bli jobbigt att vara trött dygnet runt, borde man liksom vara trött när man sovit 8-9 timmar? Jag är jättetrött när klockan ringer på morgonen, även om den är kanske 10-11 och jag är trött ända tills jag får lägga mig igen. Men hjälper inte järntillskottet är det bara att ringa till doktorn.

Men nu blir det tv, och förresten är min kamera tillbaka från servicen nu så ska hämta den under veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback