Hos min älskade

Är hemma hos min älskling nu, äntligen! Det är jobbigt att inte ses var och varannan dag som vi är vana vid. Min pappa anser att han har 1½ barn som bor hemma och 1½ som flyttat hemifrån, gissa vem som är de två halvorna? haha.
Jobbet under veckan har gått fint i alla fall och jag har lyckats med allt plugg, så jag är värd helgen riktigt mycket nu tycker jag. Funderar på att göra mig i ordning och krypa ner i sängen och läsa män som hatar kvinnor :) Tänkte bli klar tills helgen så jag och Johan kan se filmen, har dock några hundra sidor kvar. Johan ser på nhl-matchen han, och verkar gilla det.

Imorgon ska vi åka ut och handla lite samt fixa andra ärenden och till kvällen blir det inbakad fläskfilé, så gott :) Hoppas jag kan få med lite sparris också som vi kan fixa ihop, älskar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback