Helgen närmar sig..

Det börjar i både kroppen och huvudet att man gått upp tidigt i flera dagar. Men det är bara en ynka dag kvar på vikariatet, är så värt nu efteråt när man får en go lön. Men jag tänker bannemig aldrig ha ett jobb där man börjar 5:30, skulle aldrig palla det. När jag blir "stor" ska jag jobba med något riktigt roligt, även om jag inte kommit på vad ännu. Bortsett från att jag har miljoner idéer och inte kan bestämma mig för vad jag ska satsa på, attans att det ska vara så svårt.

I alla fall så borde jag plugga idag men har alldeles för ont i huvudet. Men skall försöka ta tag i det snart, klockan är ju trots allt bara strax efter halv tre och dagen är lång. Jag struntar i ifall det blir sent ikväll eftersom det är helg efter imorgon, wiho!

Jag ska åka till min älskade och tillbringa min helg där, så underbart.. Till veckan måste jag ta tag i det ena och andra, jag har inte gjort någon matte på jättelänge och borde för längesen gjort mitt prov. Men så kom vikariatet in och jag kunde bara inte tacka nej..

Höll på att glömma dagens glada nyhet, min mobil har kommit. En vecka för tidigt, hur underbart är inte det?:) Gissa vad som kommer underhålla mig ikväll, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback