Helgen är slut

Idag har jag gjort i alla fall två viktiga saker. Först åkte jag ut till Bergvik för att lämna in min kamera på Siba, eftersom den krånglat så :( Sedan bestämde jag mig för att avsluta matte c-kursen, har varken ork eller lust att genomföra den. Speciellt inte när jag inte behöver den för att söka vidare, och skulle jag av någon konstig anledning vilja plugga något där jag behöver den så kan jag lösa det då. Har tagit ett beslut som medför att jag kommer må så mycket bättre, för det har bara tyngt mig innan.

Jag har haft en fullspäckad helg. Igår gjorde jag och Johan mys-mat, sedan blev det hockey och på kvällen var vi hemma hos Oden och Sofia. Det var verkligen supertrevligt och jag hade riktigt roligt, blev en skapligt sen kväll också, tror vi började gå hemmåt vid kvart i ett. Sen somnade vi båda två superfort när vi kom hem, med en underbar älsklings armar omkring en också, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback