Helg

Hallå, helgen har kommit med sol. Så underbart är det.
Det har hänt det ena och andra de senaste dagarna. Firade lillebrorsan i torsdag med god mat och lite glass. Igår var jag och Johan på Bröllopsfotografen med hans familj. Ja, lite besviken blev man för den var lite tragisk ändå. Idag ska jag och Johan dra iväg och storhandla lite på Willys, sedan ska han på hockey och jag ska laga mat tills han kommer hem. Vad vi gör ikväll märks, kanske att vi umgås med Oden och Sofia :)

Nu skall jag duscha och göra mig i ordning så jag är redo för att åka när Johan kommer hem sen.
Förresten har jag hittat min utbildning nu, den är perfekt för mig och lagomt avstånd härifrån, känns så jäkla bra!! Jag kan göra det jag vill utan att behöva flytta så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback