Härlig morgon

Vilken härlig dag det är, bortsett från kylan då. Men solen skiner och jag började min dag med en lugn promenad ner till wallinders för att köpa hönsbuljong till min och Johans lunch. Jag ska testa på en egen risotto med massa gott, men det märks ju ifall allt tillsammans blir lika gott. Har även fixat mig en klipptid idag vid 16:15, så jag får ta cykeln ner till Strand när det ändå är så fint väder.
Sedan jag kom hem har jag hunnit plugga lite, men det går så segt och jag är så himla trött på det. Jag vill bara bli färdig med det så att jag kan börja jobba istället. Har sökt jobb och ska söka mer, hoppas något nappar.

Men är dags att göra sig i ordning och sedan laga mat lagom tills Johan kommer hem vid cirkus 13:30.
Fick även besked om att min kamera skickats iväg till något annat servicebolag :( hoppas de kan fixa den bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback