Bra avslut på dagen

Min kväll blev inte som planerat kan man säga. Satt och åt lite middag när min lillebror ringde undrade ifall jag kunde köra honom och några vänner in till Karlstad, och snäll syster som jag är så gjorde jag ju det självklart. Åkte även hem till Johan och överraskade honom, han blev minsann lite överraskad också. Så jag pussade lite på honom och pratade lite innan jag åkte hem igen. Jag saknar honom redan, fast imorgon ses vi som tur är. Ska köra mamma till jobbet och sen låna bilen över dagen. Ska åka till Bergvik och hämta min kamera samt kika på lite överdelar, fick ju lön i tisdags, noooom! Fast Johan tyckte inte att det var lika roligt som jag tyckte dock.. kolla på kläder alltså.

Nu inväntar jag True Blood och borde fördriva tiden med att packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback