22:42

Också var denna dagen snart slut. Tillbringat nästan hela dagen i mitt rum eftersom det luktat starkt och varit iskallt i resten av huset. Fördrev tiden med true blood och andra avenyn. Nu skall jag börja dra mig emot sängen för imorgon ska jag gå upp tidigt, minns inte senast jag gick upp halv sju, som jag ska göra imorgon. Ska nämligen åka med mamma till stan för att ta mig till Johan och väcka honom. Då blir det en lång och en skön (hoppas jag) morgonpromenad. Sedan ska jag försöka plugga lite och städa lite i lägenheten tror jag. På kvällen blir det pizzabak vilket ska bli supermysigt :) Lite myskvällar behöver man ibland på vardagarna. Också ska vi iväg och handla på Coop tror jag, jag ska minsann ha färska champinjoner på min pizza, nom!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback