Snö

Det snöar i Karlstad, hur mysigt är inte det? Johan gick precis och jag ska sätta mig och plugga lite. Han kommer tillbaka innan 16:00 i alla fall för då ska vi tvätta, och sedan laga mat och till sist åka och handla med hans mamma o syster.

Dessutom ringde Oden innan han gick och frågade ifall vi skulle följa med till marknaden på Liseberg i December någon gång, om vi ska, det kommer också bli supermysigt! Fast Göteborg blir det tyvärr inte helgen, blir kanske Göteborg eller Stockholm om två veckor istället. Så ett års dagen firas här hemma i lägenheten :)

Men jag skulle plugga som sagt, så Johan blir glad på mig när han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: emma

mysigt med marknad :)

Postat av: emma

svar: neej det har jag inte, men vill gärna se det :P ser jätte fint ut på bilder man sett :)



ja, vetekuddar är mycket braa

2009-11-05 @ 21:49:09
URL: http://emmibo.blogg.se/
Postat av: marielle

Det gör ju det, kanske ska passa på att ta mig en promenix när jag kommer till karlstad senare idag;)



Nej usch, verkligen inte lätt när man inte har motivationen. Hoppas det släpper snart så du blir av med eländet ;)



Hoppas ni får en riktigt fin årsdag :)

2009-11-06 @ 07:57:18
URL: http://lifeofmaaryl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback