Mysig fars dag

Nu är jag hemma hos Johan igen efter att ha ätit en riktig söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa. Stek och potatis med massa grönsaker blev det, kan det blir mer söndags-middag än så? Till efterrätt kladdkaka med grädde och sedan en marangparfait med mango och passionsfrukt, det var hur gott som helst!

Sitter och väntar på att Johan ska komma hem nu, vi har knappt setts idag :( Han pussade mig hej då imorse, kom hem vid halv ett eller något och sen åkte jag strax efter ett. Vi har liksom gott om varandra idag kan man säga..

Men ska nog slå på P.S. I love you nu tror jag, tycker den filmen är så mysig :)

Kommentarer
Postat av: emma

åh den är så himla bra :D



och duuu, var glad över att din pojkvän ens är hemma ;O min kommer jag inte träffa på 11 dagar! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback