Måndag

Idag har det varit en riktigt dålig dag och de enda nyttiga ja gjort är typ att jag och Johan städade lägenheten. Det kändes liksom redan när jag vaknade att det inte skulle bli något vidare idag. Men det är bara att ta nya tag tills imorgon, då ska jag ringa min gamla lärare och plugga till slutprovet. Kanske blir en långpromenad också, det behövs nog.

På onsdag ska jag och älskling äntligen hämta våra skor som vi lagt undan på Eurosko, jag längtar som en tok! Jag kommer äga mina första skinnstövlar, plus att det ena paret är fodrade med massa gosigt och mjukt som kommer värma mina små kalla fötter i vinter. Jag kan inte vara annat än nöjd..

Men puss på Johan för att han är så bra.

Kommentarer
Postat av: marielle

Du vet att man behöver de där dåliga dagarna emellanåt för att kunna uppskatta när det kommer bra dagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback