Jag har varit klantig

Har nu kommit hem till Forshaga, inte alls lika roligt. Jag längtar tillbaka till Johan redan nu, gillar inte att vara ifrån honom. Men är nog bra att vara hemma så att jag kan umgås med min familj och plugga. Jag måste verkligen hårdplugga denna veckan så att jag kan göra det där slutprovet snart. Upptäckte idag att sista dagen för extralabben var idag, duktigt av mig! Har ingen aning om vad jag ska göra nu, självklart ska jag höra av mig till vuxenutbildningen och höra ifall det går att lösa på något annat sätt. Jaja, ska i alla fall käka lite mat nu och sedan sätta mig och plugga. Ska försöka sitta bort mot en timme så att jag får en del gjort, imorgon blir det nog hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback