En bra fredag

Vad alla planer ändrades idag, men jag är nöjd ändå. Mamma ringde och frågade om vi skulle gå på stan på eftermiddagen, självklart tänkte jag. Så vi åkte ner på stan, köpte fars dag present och lite annat smått och gott. Jag köpte bland annat en höst-/vårjacka på Vila för 250 kr, är jättenöjd. Var även iväg och handlade lite i charken på Konsum i mitt i city innan jag åkte hem. Väl hemma åt jag lite kycklingsallad och pratade med Johan innan han skulle dra sig. Har dippat grönsaker och slappat framför idol, nu skall jag slå mig ner i soffan och måla mina naglar.

Jag köpte ju en penna som man har för att göra fransk manikyr, den är toppen! Visst är jag extremt högerhänt och nagellacket på högerhanden ser alltid fult ut, men denna penna underlättar i alla fall allt pill istället för att ha vitt lack. Fick tipset om denna penna
HÄR!

Förresten va Erik grym på idol idag :)
Och min mamma är super, det är bra med bra mammor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback