Bättre idag

Efter god natts sömn och lite slappande nu på förmiddagen så känner jag mig genast mycket piggare och gladare. Ska packa upp alla mina saker som varit hos Johan och försöka tvätta det mesta, jag åker väl tillbaka imorgon igen. Måste i alla fall åka ner och hämta skorna som sagt, och jag stannar nog om jag känner mig själv rätt. Fast jag pluggar så dåligt när Johan är hemma så jag hoppas att han ska vara i skolan mycket nu när de har ett stort grupparbete.

Har fixat det med labbarna också, hoppas jag slipper göra extralabben. Känns ovärt när man redan gjort det grundligt på gymnasiet. Har i så fall bara slutprovet kvar, och det ska jag plugga på idag. Vet inte var jag ska börja bara, men jag löser det nog på ett eller annat sätt.

Men först tvätten, skoj! ;s
Upptäckte att jag måste ha den externa hårddisken innan jag kan ladda över några nya bilder. Har en hel drös från helgen som jag borde publicera inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback