underbart väder.

Har precis kommit hem från stugan nu, har legat och solat ända sen tolv så jag har fått rätt så mycket färg vill jag lova. Har verkligen varit extremt varmt ute idag och det har knappt blåst något alls, inte ens när man låg nere på stranden. Har i alla fall varit otroligt skönt att bara ligga still och inte göra något alls. Nu ska jag däremot duscha och göra mig i ordning, sen ska jag laga mat - lax & potatis. Sedan tar jag bilen ner till Karlstad och slappar, i solen hoppas jag :)

Imorgon är det mors dag och den firas uppe i stugan tror jag, så ska passa på att sola lite då också. Sedan väntas en skolvecka med två lektioner som är på måndag 12:45-13:50 och på tisdag 10:25-12:15, sen äre slut på alla lektioner. Ska dock till protetik på Haga 9:00 på måndag, de vill väl kika på min tandblekning som jag gjorde i oktober-november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback