torsdag.

Vilken otroligt tråkig dag det har varit idag, inte nog med att det har spöregnat och att jag gått med blöta tygskor hela dagen. Upptäckte även på mentorstiden att jag har typ ett 3 cm långt hål i skon också, heja mig! Hade iaf biologi på morgonen, lunchrast i 1,5 timme, mentorstid där vi sjöng. Seriöst hur bra är låten och hur bra låter det när vi sjunger den? Sedan var det sista lektionen i grafisk kommunikation, fick betyg och mvg blev det, så himla nöjd. Fick även skriva ut våra saker som vi kan sätta i en kommande portfolie samt kika i Emelies.

Åkte sedan och hämtade min balklänning, drog ut till blomsterlandet med mamma och till sist Bergvik. Mamma köpte ett par nya likadana tygskor till mig så jag var väldigt nöjd. Det var typ hundra år sen jag var på Bergvik och upptäckte att de öppnat vila där, blev så förbannat glad. Där hittade jag en klänning till studentkvällen, jag tycker verkligen att den är jättefin.

Har även fixat biljetter till nöjes nu också, det är bara två veckor kvar! peeepp!
+ att jag är ledig imorgon, ska bara på möte om projektarbetet, till veckan är det endast historia måndag och tisdag. Sedan är det ledigt, det närmar sig bannemig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback