tisdag.

Precis kommit hem från skolan, missade dock första bussen med typ två minuter så fick vänta 35 minuter på nästa. Känner att turen ligger på min sida nu för tiden, hoppas dock att det vänder nu när jag ska sätta mig och plugga historia. Har i alla fall inte glömt böckerna någonstans idag, känns bra att de är hemma i alla fall.

Imorgon ska jag till skolan 8:30 för att göra historiaprovet och sen blir det fotolabbet på förmiddagen för att få fram mitt personliga porträtt. Är ju egentligen ledig men ville göra historian innan Göteborg och sen är det skönt ifall jag fixar bilden imorgon så kan jag njuta av endast en lektion på måndag.

Ska kolla ifall jag hittar några intressanta jobb innan jag slår mig ner för att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback