söndag.

Är hemma från Johan nu, ingen annan är hemma så antar att de andra är i stugan. Hade gärna följt med upp dit idag känner jag..

Hade en jättemysig kväll med Johan igår, den var verkligen riktigt underbar. Såg på bröllopsprovet fram till typ tio och då gick vi ut på en promenad bort till Färjestad, till travbanan och tillbaka typ. Sedan satt vi ute på balkongen med tända ljus och pratade, det var verkligen otroligt skönt ute, det kändes som en perfekt sommarkväll. Innan vi la oss fick det bli lite Robinson också.

Känns konstigt o vara hemma nu eftersom jag spenderat större delen av min ledighet hemma hos Johan. Det har varit väldigt skönt att inte behöva tänka på något alls :)

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen och må gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback