söndag.

Lite dålig uppdatering på sistone men har varit en del att göra samt att min dator är dryg. Sitter i alla fall hemma hos Johan nu. Han har åkt iväg för att spela golf och jag ska plugga på mitt sista prov någonsin samt se på one tree hill och gossip girl. Sen hoppas jag att älskling kommer hem inom två timmar.

I alla fall har det varit en jättebra helg. I fredags var det studiebesök i Sunne på Broby grafiska, verkade jättebra. På kvällen blev det att grilla med brudarna samt att spela TP, var verkligen jättetrevligt. Igår blev det städa, slinga håret och åka ner till Karlstad för att tillbringa kvällen framför eurovision tillsammans med Johan och hans familj. Idag har vi varit nere på Färjestad igen och jag har lånat Johans mammas dator för att jobba lite i PS också blev det lite rabarberpaj innan vi drog hem.

Har även fått mail om att jag ska hämta studentmössan på tisdag, det närmar sig! Och efter studenten får jag flera veckor ledig tillsammans med Johan. Vi funderar på att åka iväg på en sistaminutenresa, ifall vi hittar någon bra :) Det här kommer bli den bästa sommaren någonsin och jag kommer tjäna massamassa pengar. ihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback