onsdag.

Äntligen! Nu behöver jag inte plugga på ett tag, känns väldigt skönt. Historiaprovet gick faktiskt bra och jag fick ett lättare prov än resten av klassen, höhö. Efter provet gick jag till labbet med Erika och förstorade mitt personliga porträtt till fotoredovisningen, den första bilden blev bra så jag var klar redan vid nio :) Då åkte jag och Sofie in till stan och kikade runt och jag hann även shoppa lite. Sedan åkte jag ut till mamma och gick iväg och käkade lunch på kvarnens pizzeria. Sen tog jag bussen hem vid 13:05, så har inte varit hemma allt för länge.

Ska snart sätta igång och packa, sen åker jag till Johan och sover där till på fredag :) Mina närmsta dagar ser fina ut måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback