lördag.

Vilken skön dag, värme utan dess like. Jag och Johan tog en promenad och höll på och dö av värmeslag. Sedan har jag suttit på hans balkong och läst bok, så Johan har knappt haft någon kontakt med mig eftersom jag blev så inne i boken. Känner just nu att jag verkligen börjar släppa alla spänningar som har funnits den senaste tiden. Men jag mår väldigt bra fast jag är otroligt trött måste jag säga.

I alla fall är jag hemma nu för att hämta bilen så jag kommer hem lätt imorgon. Sedan är det skönt o se pappa också eftersom han varit i Spanien under veckan. Ska om ett tag åka tillbaka till Johan och typ slockna i soffan, är typ vår sista helg på ett tag. Antar att de andra kommer vara fyllda av massa andra saker senare, fram till studenten. Plus att Johan har sitt tentaplugg, finns inte ord för hur mycket jag längtar tills han slipper plugga. Är så tråkigt när han har mycket att göra i skolan, men det är bara två st. kvar nu och sedan har vi varandra för oss själva hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback