jobbig morgon.

Fy vilken helvetisk morgon.. Det hela började med att jag vaknade klockan 05:00 och hade jätteont i magen. Blev bara värre och värre och sedan när Johan gick upp vid tio i sju fick han klia mig på ryggen, det var det enda som fick smärtan att gå ned lite. Gick sedan och la mig i sängen och vid typ kvart över sju eller något så somnade jag. Vaknade av att mamma ringde vid åtta och mådde mycket bättre då. Somnade om en timme och vaknade strax efter nio när de kom och bytte lås hemma hos Johan. Har fortfarande ont men inte alls lika mycket, har i alla fall bestämt att jag stannar hemma idag och vilar. Ska duscha och äta sedan tar jag bussen hem till Forshaga istället.

Antar att jag typ får käka pasta idag och ingenting som innehåller mjölk, kan vara en anledning till att jag haft ont. Fast brukar inte ha ont på samma sätt och så mycket när jag reagerar på mjölken..Nog om det, ska upp och röra på mig nu och få något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback