jävla skitdag!

Den har dagen har gått som en berg och dalbana, den började bli riktigt bra tills jag upptäckte att jag glömt historiaböckerna på pappas kontor. Arg som tusan är jag eftersom jag har prov på onsdag och jag är inte en sån som kan sitta och plugga in allting dagen innan. Jag är verkligen i eld och lågor nu och klarar inte av att sitta här hemma och rulla tummarna en hel kväll när jag egentligen kunde suttit och pluggat.
Men blir helt jävla störd i huvudet när jag har så mycket att göra, jag känner att jag bannemig inte orkar med det här mer alltså. Visst är det bara att bita ihop när jag endast har två prov kvar, men jag är så jävla trött och slut att jag inte har någon lust alls. Har jag tur så kan jag kanske få plugga på lektionen imorgon, så får jag undan lite.

Ska försöka finna en lösning på mitt historieprovs-problem! Lär ju inte lyckas med något dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback