full rulle.

Har varit dålig uppdatering från min sida de senaste dagarna. Men det har bannemig varit fullt upp måste jag säga.

I torsdags var jag och Johan hemma hos hans föräldrar och grillade och myste ute i solen. Igår bar det iväg till Ullared för lite shopping, hade planerat att inte handla så jättemycket men inne på gekås drog det iväg till 1000 kr och sedan köpte jag två par skor utanför. Blev ett par silvriga björn borg för bara 175 kr och sedan ett par till självaste studentdagen som var 200 kr billigare där nere tror jag. Så jag var nöjd, glad och skapligt trött efter åt. Blev tacos nere på Färjestad innan ja och Johan gick upp och sov.

Idag bar det av till Forshaga för att umgås med min familj vilket var jättemysigt. Nu ser Johan på fotboll och jag ska snart sätta mig bredvid och vara social och ta en rosa pantern :) Denna helgen har varit helt underbar och Johan är världens bästa.

Imorgon ska jag plugga, motionera och dra ut och fixa en labb med Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback