21:07

Mötet med rektorn gick bra och det känns som att vi som var där fick sagt det vi ville om media. Jag tycker verkligen att det har varit tre bra år men självklart finns det saker och ting som kan förbättras.

I alla fall åkte jag hem till Johan efteråt och han stod då och lagade mat åt mig, har nog världens bästa älskling. Snart har jag tänkt att se på film eftersom Johan pluggar :/ Bara att bita ihop tills den 5 juni då han gör sista tentan, ska bli skönt o slippa tänka på skola ett tag.

Imorgon är jag ledig och jag och Johan ska dra ner till något konditori i Viken för att välja ut en tårta till min student. Har mina aningar om vad jag vill ha, Johan vet om en god chokladtårta med typ nougat och grejer som det antagligen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback