20:23

Vad jag är otaggad på att gå till skolan imorgon, kan jag inte få stanna hemma och sova istället? Ska i alla fall åka och hämta min balklänning imorgon efter skolan, ska bli roligt att prova den när den sitter efter min kropp helt och hållet.

Till helgen ska det tydligen bli fint väder och jag ska till vara på det tillfället och sola uppe i stugan hela lördagen, inga fel att kunna ligga där uppe och sola istället för hemma. Kanske kan bli en liten båttur på det, vore något minsann.

Men nu ska jag ta mig en macka och ladda för tv.

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: mm det är svårt :/ men det värsta är att jag ALLTID får ont nu för tiden om jag fuskar med gluten :O sjukt.. så ja måste verkligen sluta. och jag kan ju faktiskt få tarmcancer som det värsta om jag inte ger mig.. mitt tarmludd kommer aldrig växa tillbaka förän jag slutar :/



tack <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback