16:16

Blev ingen buss hem, mamma kom till Johan och hämtade mig och sedan fick jag köra ut henne till jobbet och ta bilen hem. Så har ätit lite mat, sett på tv och sovit middag sedan jag kom hem. Mår verkligen mycket bättre men känner mig som sagt jävligt sliten och trött. Ska sätta mig med en cola nu och plugga lite religion så att jag i alla fall kan åka till skolan och göra provet imorgon, och dessutom hämta ut studentmössan som kommer. Men helst av allt så hoppas jag att jag mår helt bra imorgon :)

Det andra dryga är ju att mamma och pappa har 24 år i bröllopsdag idag så vi ska käka oxfilé och pappas goda champinjonsås, men jag lär väl inte kunna käka någon sås och det suger bannemig rejält alltså :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback