Vad ska jag hitta på?

Studenten närmar sig med stormsteg, kan inte fatta att det är mindre än tre månader kvar tills vi står där och är helt färdiga med gymnasiet. Jag längtar hur mycket som helst, ska bli så skönt att få välja vad man vill göra.
Men har nog förlorat hoppet om att kunna fixa ett jobb till hösten, just nu funderar jag på om jag ska söka till högskolan i Jönköping och läsa grafisk design och webbutveckling. Men är ju så förbannat långt, men det är det enda som tilltalar mig nu. Och ska jag läsa något som bygger på det jag läser i skolan vill jag göra det med en gång så jag inte tappar något.

Mycket som får mig att vilja åka, samtidigt som det finns så mycket som får mig att vilja stanna kvar hos mamma och pappa här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback