Torsdag

Sitter hemma hos goding nu, han tycker att jag måste skriva mera tydligen.
Skrev prov imorse som jag tror gick bra, sedan blev det en timmes genomgång innan vi drog till stan och köpte biljett till studentfesten och käkade mat. Sedan blev det grafisk kommunikation, fixade klart ännu en extrauppgift, fixade APU till mig och Sofie samt fick reda på att jag ligger på MVG i kursen, härligt härligt!

Efter skolan drog jag hem till Johan, vi gick ner till Färjestad och åt våfflor och se åkte vi med hans mor och syster ner till Wallinders och handlade. Sedan kom hela hans familj upp hit och kollade på hockey. Nu ska jag förbereda mig för att sova, är dödstrött vill jag lova.

Religionen är klar också, så nu ska jag bara fixa krönikan och sen är allt klart. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback