Torsdag

Vad denna vecka gått fort! Det är redan torsdag och vi är snart helt klara med projektarbetet, känns så förbannat skönt att det börjar dra sig mot slutet. På bara några timmar har vi lyckats skriva nästan hela projektrapporten, går i och för sig väldigt fort när man delar upp arbetet på fyra personer. Imorgon ska vi skriva klart det sista och gå igenom allting noggrant och ta bort och lägga till så den blir perfekt.

Är hemma nu en stund, håller just för tillfället på att göra ris o currysås, nomnom! Ska fota lite sen och efter det åka hem till Johan. Vi har äntligen fått tillbaka bilen och nu fungerar den igen, bättre än nånsin typ. haha. Så ikväll har jag bil så jag hinner hem snabbt imorn då det är dags för första studentfesten för i år :D Är för en gångs skull taggad för att gå ut.

btw fick jag gårdagens matchpuck från färjestad-brynäs av Johans pappa, haha. Det tyckte han o Johan var roligt tror jag :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Nehe ok! Idaperson[email protected]

2009-03-12 @ 18:13:32
Postat av: Ida

det ska vara ett understräck mellan ida och person och mellan person och 87. Ser att det inte är det! Kraam

2009-03-13 @ 12:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback