Tisdag

Har för tillfället inte så mycket tid att blogga. Har umgåtts med Johan ända sen i torsdags plus att det har varit skola. Nu är i alla fall det tråkiga på veckan slut, om man bortser från den nästan tre timmar långa biologilektionen på torsdag morgon. Annars ska vi bara jobba med projektarbetet resten av tiden vilket är hur gött som helst.

Idag ska jag sova hos Johan igen, hinner inte umgås något i helgen så får bli nu under veckan istället. Ska ta bussen till honom vid 16:35 o när jag kommit fram blir det Bergvik med hans mamma och syster.

Imorgon har jag sovmorgon till 9:00 och på torsdag har jag förmodligen bil. Om den blir färdig på verkstaden det vill säga. Men nu måste jag kila. Btw ska jag ut för första gången  på hundra år på fredag, studentfest gäller, kan bli skoj :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket! Vad har du för msn då? Kraam

Postat av: Ida

Ok.. Tack. Vad har du för msn då? Kraam

2009-03-10 @ 16:23:06
URL: http://flikkanmedgodsmak.blogg.se/
Postat av: Sanna

STUDENTFEST! PEPP!

2009-03-11 @ 20:37:03
URL: http://herrsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback