Taggad

Ledig idag, vilket är jätteskönt :) Sov hos Johan dessutom, åkte därifrån med 12-bussen så har inte varit hemma i mer än en timme. Håller på att göra mat nu, kyckling o wokgrönsaker blir det. Har ju börjat vara lite mer nyttig än innan, går faktiskt bra än så länge :) Har inte ätit chips eller godis sen i lördags och den enda dagen jag har varit sugen var igår. Men blir så jäkla taggad nu, speciellt när det är fint väder och när min balklänning håller på att bli för trång. Ska försöka dra ner på kolhydraterna också, Mia berättade att hon hade gått ner 2 kg på det så jag måste testa :D Också blir det att äta var tredje timma så jag aldrig är hungrig, lite och ofta med andra ord. Skönt när praktiken drar igång för då äter jag inte lika mycket + att jag äter oftare än i skolan.

Men nu ska jag fortsätta laga mat. Sen blir det film och promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback