Söndag

Sitter i min ensamhet hemma hos Johan nu, som är nere på Färjestad och kollar på fotboll. Jag själv hade ingen lust att kolla på fotboll så stannade kvar här. Har ätit och pluggat, halva religionen är faktiskt gjord sedan tidigare så nu är det bara hälften kvar. Nu snart tänkte jag ta mig en dusch, fryser utan dess like så dusch blir perfekt. Sedan ska jag testa mina ansiktsprodukter som jag fick idag. Var nere på stan med mamma och mormor förut för att köpa smink hos Johanna på Make up store. Blev en hel del faktiskt, men tar det en annan dag. Plus att vi fick en borste och 20% på det vi handlade. Så ska även sminka mig lite sen (a) Sedan fann jag två tröjor för en på HM, mycket skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback