Söndag

Nu är jag hemma igen som jag ska vara ett tag. Men känner att jag knappt mår bra av att vara hemma längre. Så fort jag har fler än en människa i närheten blir jag sur. Och jag har inte en aning om vad det är, kanske beror det på att jag har mycket o göra i skolan nu och vill ha lugn och ro så jag kan få något gjort.

Har i alla fall gjort en hel del på religionen idag och ska fortsätta med det om en stund. Är dödstråkigt och jag är så jäkla skoltrött, finns ingen ork till något som har med skola att göra.. Tur att detta är sista veckan innan praktik och lov. Tre veckor borta från skolan gör mycket, kommer dock tillbaka till massa prov men det är nästan maj då. Vilket innebär att det närmar sig slutet.

Nu blir det massa plugg resten av eftermiddagen, en promenad kanske hinns med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback