Måndag

Spenderar denna eftermiddag med islam och massa anteckningar. Fast för en gångs skull känner jag att jag lärt mig en del trots rätt lite plugg. Man blir lite mer motiverad till att fortsätta då, även fast man är så otroligt skoltrött. Skönt att detta är sista provet på några veckor. Ska faktiskt bli rätt skönt att komma ut på praktik i två veckor och slippa tänka på skolan.

Vilar nu lite från pluggandet med att fylla på ny musik i mobilen. Ska bli lite kaffe snart också, piggas upp behövs. Hoppas jag är färdigpluggad när hockeyn börjar, vill verkligen se kvällens match :D

Imorgon ska jag umgås med mitt hjärta, längtar efter honom väldigt mycket. Och på onsdag är jag ledig, ihi. Anna-Karin hade läst vårt projektrapport och tyckte att den var bra, Per skulle dock läsa den också för han ska vara med och bedömma boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback