Lycklig tjej

Färdig med programbladet nu och jag och pappa blev väl tillslut hyffsat nöjda med resultatet.
Nu sitter jag bara och drygar när jag egentligen borde gå och lägga mig i min sköna säng. Inte ofta jag sover i den längre dock eftersom jag typ bor hos Johan 90% av veckorna. Men inte så konstigt, hatar att sova utan honom, det går bara inte längre. Måste få ha honom bredvid så jag kan krypa nära när jag fryser eller när jag bara vill ha lite närhet. Och att få vakna men denna underbara människa varje morgon. Det är guld värt.

Har aldrig känt mig så lycklig som jag gör nu. Har aldrig känt så starkt för någon förut. Han är det absolut bästa som hänt mig. Jag älskar dig älskling.
För att du är världens bästa älskling och för att det alltid ska vara du och jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! =) Hur går det med min bild?? Kraam

2009-03-17 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback