Lördag

Fan vad värt det är att få vara ifrån pojkvän några dagar, då hinner man faktiskt uppskatta varandra så förbannat mycket. Åkte hem till Johan igår men gick över till Mia med en gång eftersom Johan var på The Hives. Satt där och pratade om allt mellan himmel och jord tills klockan blev elva, då gick jag hem till Johan och la mig i soffan och kollade på film. Vaknade halv ett när Johan kom hem och sa att han skulle gå och lägga sig. Förbannat skönt att vakna i rätt säng måste jag säga.

Åkte sedan iväg och kollade på lägenhet med mina föräldrar, läget, priset osv var jättebra men lägenheten alldeles för lite tyvärr. Åkte sedan hem till min broder och åt mat samt var lite sociala, hämtade sedan broder som gjort högskoleprovet. Nu sitter jag hemma och ska snart åka ner till Johan, ska sova lite middag minsann, är jättetrött :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback