Lördag

Sitter hemma hos min älskade Johan nu :) Inte allt för pigg, är en aning bakfull men mår betydligt bättre efter att jag fått frukost i mig. Tur att jag har världens sötaste älskling som åkte iväg och köpte färskt bröd.
Vid 13:35 ska jag dra mig hemåt, blir hemma kväll ikväll. Utan någon och utan min familj, mor och far är i Stockholm och ska på melodifestivalen. Min bror lär jag inte se skymten av, hade dock tänkt att han kanske kunde sticka o köpa kebabtallrik åt mig ikväll. höh. Borde liksom låta bilen stå idag.

I alla fall dög väl själva studenfesten men kan ju säga att förfesten hos Robin var mer värd. Men tack o bock för en trevlig kväll ändå.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ajajaj mitt huvud :(:(:( inte okej alltså! men bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback