Fredag

Vad är det med mig egentligen? Idag vaknade jag klockan sju och var pigg, låg dock kvar och drog mig tills kvart i åtta. Ska inte åka till skolan förrän 9:40 så nu har jag god tid på mig att äta frukost och göra mig i ordning. Blir inte så mycket i skolan heller, vi ska bara fixa lite i boken och färdigställa rapporten. Ska bli skönt att gå hem och känna att allt är klart, dock måste jag skriva ut massa sidor här hemma. Har ingen lust med det egentligen, men men. Får nog dela upp priset på färgpatronerna, för de lär gå åt en del.

Skönt att jag får träffa Johan imorgon också, längtar efter honom så jäkla mycket.
Fast ska iväg på lägenhetsvisning med mor o far först, hoppas att den känns rätt :)
Jag har liksom inget i Forshaga att göra, är ändå bara i Karlstad 90% av min tid så det är så jävla ovärt o bo här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy faan vilken snåling du är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback