Fredag

Vad trött jag är på detta snorande, nysande och igentäpta näsa. Har gått och känt detta alldeles för länge nu och det börjar bli riktigt jobbigt. Pga detta har jag sovit riktigt dåligt inatt och har knappt fått någon luft. Det är ingen förkylning men det känns som jag har börjat bli förkyld hur länge som helst, men det bryter aldrig ut.

I alla fall är min älskling den allra bästa. Efter att jag har varit på stan med mamma igår och köpt en bh till min balklänning kom jag hem och fick hasselbackspotatis, fläskfilé i ugn och kantarellsås. Hur gott som helst var det, Johan är kung på att laga mat :) nomnom.

Tog 11:15 bussen hem från stan så är hemma nu och håller på att laga mat. Det ligger en kycklingfilé i ugnen som jag funderar på vad jag ska ha till. Är nog tid att bestämma sig för det snart.

Ikväll är det efterlängtad myskväll med Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback