Bara lite jag behöver få ur mig..

Orkar snart inte lägga ner 100 % på det här. Jag offrar så himla mycket tid för att kunna vara med dig. Men du verkar ändå inte förstå att vissa saker blir jobbiga när planeringen inte blir som man tänkt sig. För jag måste planera hela jävla tiden för att allting ska gå ihop medans du kan vara hemma och inte göra någonting. Men jag gör allt det här för att jag älskar dig så jävla mycket, men nu börjar det verkligen bli jobbigt. Och ännu jobbigare när det känns som om du inte bryr dig om att det tar på mig... Jag stressar, planerar och åker fram och tillbaka för att det ska fungera.
Så jag blir besviken när jag både stressat och planerat helt i onödan.

Jag kan sluta med att offra så himla mycket för dig så får vi se vart allting slutar.. skulle du då märka hur mycket jag gör för dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback